poniedziałek, 8 października 2012

Kaśka pisze...

Hej! Każdy kto przesiaduje na facebooku zauważył, że od roku bardzo modne są VANSY.
Praktycznie każdy mój znajomy ma te jakże modne buty, choć spotkałam się również z negatywnymi opiniami...Wszyscy mają swoje zdanie, ale mi osobiście bardzo się podobają i dlatego usiłuje napisać coś o sławnych VANSACH ;)
Jeśli ktoś kompletnie nie wie o czym pisze dla oświecenia umysłu dodam zdjęcie :)



Te VANSY należą do mnie i jestem z tego bardzo dumna :)
Kiedy je kupowałam myślałam, że nie będą pasować do niczego, a noszę je do wszystkiego :)
Na koniec dodam, że buty te najkorzystniej dla naszego portfela jest kupić w Anglii, Holandii bądź w Stanach Zjednoczonych , ponieważ w Polsce nie są tak bardzo rozprzestrzeniane :)
Dziękuje.
Kaśka :)
"Your look is important"
 
Hi! Anyone who hangs out on facebook noted that within the past year, the most fashionable shoes are VANS.
Any of my friends have this fashionable shoes, but i also met with negative feedback...
Everyone has their own opinion, but i really love those shoes ,and that's why I'm trying to write something about famous VANS.
If someone has no idea what i'm writing about i'm going to add a photo.
 
 
This Vans are belong to me and i'm very proud of this :)
When I bought them I thought they wouldn't fit into everything ,but now i'm wearing them  for everything :)
Thank You.
Kaśka :)
"Your look is important"
Text checked by Jeremy from USA, thank u :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz